Forsendelse
Når du har bestilt en eller flere varer, postes din vare indenfor 5 arbejdsdage (undtagen i weekender og helligdage).
Skulle pakken mod forventning ikke dukke op, skal du kontakte dit nærmeste pakkeshop og spørge efter den. Det sker nogle gange, at den ligger til afhentning, uden modtager har modtaget en SMS/afhentningsseddel.
OBS: Kig godt efter om du skulle have modtaget en afhentningsseddel, og vær sikker på at den adresse der står på din postkasse er den samme som du har lavet din bestilling til.
Hvis vi modtager pakken retur hører du naturligvis fra os.
Privatlivspolitik og sikkerhed
Ingen af de indtastede oplysninger ved en handel, videregives eller sælges til tredjepart.
Hele vores hjemmeside er krypteret med HTTPS sikkerhed. Når du bliver sendt videre til vores betalingsvindue er det SSL krypteret og derfor kan du være sikker på at dine indtastede oplysninger aldrig bliver delt med nogen andre, heller ikke os selv.
Leveringsbetingelser
Vi sender vores pakker med Dao, GLS eller Postnord.
Det er vigtigt at du husker at hente din pakke i den valgte pakkeshop, hvis den er leveret der, ellers bliver din bestilling sendt retur til os. Modtager vi pakken retur hører du naturligvis fra os.
Returret
Du har 14 dages returret, hvor du selv skal betale portoen for returfragten. Returvarer bedes vedlagt navn og fakturanummer. Alle varer SKAL retur fragtes i original og ubeskadiget emballage, dvs. evt. kasser skal være i samme stand som ved modtagelsen. Forskellige sikringer/klistermærker skal være ubrudt.
Returadresse:
Gastrouniverset
Gildbrostien 11
2635 Ishøj
Tilbagebetalingen af varen vil ske indenfor 5 dage efter modtagelse af returvaren.
Hvis der opstår problemer eller andet, er du altid velkommen til at kontakte Gastro Universet. Vi er kun interesseret i fuldt tilfredse kunder. Der findes en løsning på ethvert problem.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller pakker uden omdeling.
DER ER INGEN RETURRET PÅ KURSER ELLER MADSKOLER.
Betalingsbetingelser
Beløbet for varerne trækkes først på din konto, når varerne afsendes. I forbindelse med dellevering trækkes kun det beløb, svarende til den faktiske levering. Vi tager forbehold for pris- og trykfejl på hjemmesiden og forbeholder os retten til at annullere ordren, hvis der er tale om en væsentlig og/eller tydelig fejl.
Der kan benyttes følgende betalingsmidler:
- Mobilepay
- Apple pay
- Visa/Mastercard
Reklamationsret
Der er, i henhold til lovgivningen om online handel, selvfølgelig reklamationsret. Det betyder at du har 14 fortrydelsesret (DER ER INGEN RETURRET PÅ KURSER ELLER MADSKOLER) og 2 års reklamationsret, hvis den købte vare viser sig at have en fejl der var til stede da du fik varen tilsendt.
Klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus https://kpo.naevneneshus.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark hvor Gastrouniverset.dk har hovedkontor. Klage indgives her http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse info@gastrouniverset.dk
Forbehold
Der tages forbehold for prisfejl/tastefejl, prisændringer og udsolgte varer.
VI FORBEHOLDER OS RETTEN TIL AT AFLYSE KURSER OG MADSKOLER VED MANGLENDE ELLER FOR FÅ DELTAGERE. Ved aflysning tilbagebetales pengene indenfor 5 hverdage.
Jeg kan ikke garantere, at de farver, som vises på hjemmesiden, præcist gengiver de farver, produktet faktisk har. Det kan bl.a. afhænge af dine computerindstillinger.